ព័ត៌មានថ្មីៗ:សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញសម្ពោធរោងចក្រផលិតស៊ីម៉ង់ត៍ក្រុមហ៊ុនជីបម៉ុង អ៊ីនស៊ី ស៊ីមេន ខបភើរេសិន (CMIC)វៀតណាម ព្រមានប្រជាពលរដ្ឋខ្លួន មិនឱ្យទៅកម្សាន្តនៅប្រទេសម៉ាល់ឌីវប្រធានព្រឹទ្ធសភាកម្ពុជា វាយតម្លៃខ្ពស់ចំពោះទំនាក់ទំនងជាមួយឥណ្ឌាគណៈកម្មាធិការអចិន្ត្រៃយ៍ នៃរដ្ឋសភាសម្រេចប្រគល់សេចក្តីព្រាងច្បាប់ ចំនួន៤ ទៅគណៈកម្មការជំនាញពិនិត្យ និងសិក្សាហើយធ្វើរាយការណ៍ ជូនគណៈកម្មាធិការអចិន្រ្តៃយ៍រដ្ឋសភាវិញគណៈប្រតិភូជាន់ខ្ពស់រដ្ឋសភា នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានអញ្ជើញនិវត្តន៍មកដល់ប្រទេសវិញហើយ នៅព្រឹកថ្ងៃសៅរ៍នេះ បន្ទាប់ពីបានបំពេញទស្សនៈកិច្ចរយៈពេល៣ថ្ងៃ នៅព្រះរាជាណាចក្រថៃ
អាជ្ញាធររាជធានីជំរុញឲ្យប្រជាពលរដ្ឋត្រូវហានរាយការណ៍ពីបញ្ហា អសកម្ម នានា តាមរយៈប្រអប់សំបុត្រគណនេយ្យភាពនៅតាមខណ្ឌសង្កាត់
ចេញផ្សាយ  ១-សីហា-២០១៧    ដោយ : Kol Chhamnol

 អាជ្ញាធររាជធានីជំរុញឲ្យប្រជាពលរដ្ឋត្រូវហានរាយការណ៍ពីបញ្ហា អសកម្ម នានា តាមរយៈប្រអប់សំបុត្រគណនេយ្យភាពនៅតាមខណ្ឌសង្កាត់

អត្ថបទ ហុក សុខរិន
MC:អភិបាលរាជធានីភ្នំពេញជំរុញឲ្យប្រជាពលរដ្ឋត្រូវហានរាយការណ៍ពីបញ្ហាអសកម្មនានា របស់អាជ្ញាធរ តាមរយៈប្រអប់សំបុត្រគណនេយ្យភា ពនៅតាមខណ្ឌសង្កាត់នានាទូទំាងរាជធានី  ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពការងារបំរើសេវាជូនប្រជាពលរដ្ឋ។
        ក្នុងពីប្រកាសតែងតំាងអភិបាលខណ្ឌច្បារអំពៅ ឯឧ. ឃួង ស្រេង អភិបាលរាជធានីភ្នំពេញបានបញ្ជាឱ្យអាជ្ញាធរខណ្ឌទំាង១២ និងសង្កាត់ ទំាង ១០៥ ទូទំាងរាជធានីភ្នំពេញត្រូវរៀបចំ ដាក់ប្រអប់គណនេយ្យភាពឡើងវិញ តែមិនចាំបាច់ បង្កប់កាំមេរ៉ាសុវត្ថិភាពនៅជុំ វិញបរិវេណប្រអប់គណនេយ្យភាពនោះឡើយ ដើម្បីឲ្យប្រជាពលរដ្ឋហានលើកឡើងពីបញ្ហានានានៅក្នុងមូលដ្ឋានរបស់ខ្លួន។
ឯឧ.អភិបាលបញ្ជាក់ថា ប្រអប់សំបុត្រគណនេយ្យភាពនេះមានសារៈសំខាន់ណាស់  ព្រោះវា មិនគ្រាន់តែបានបំរើផលប្រយោជន៍ សម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែអាជ្ញាធរខណ្ឌ  សង្កាត់ ក៏ទទួលបានផលប្រយោជន៍ដែរ ក្នុងការកែលម្អទាំងអស់គ្នាក្នុ ងការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយ តម្លាភាព និងគណនេយ្យភាពដែរ ។
ឯឧ.បានអំពាវនាវកុំឲ្យប្រជាពលរដ្ឋភយ័ខ្លាច ហើយត្រូវហ៊ានយកមតិយោបល់របស់ខ្លួនមកដាក់ក្នុងប្រអប់សំបុត្រគណនេយ្យភាពនេះ ព្រោះប្រអប់សំបុត្រនេះពុំមាននណា ម្នាក់ដឹងពី សមាភាពអ្នកបញ្ចេញមតិឡើយ អាជ្ញាធររាជធានីជាអ្នកកាន់កាប់ មានសោរ បើកមើលជា រៀងរាល់ខែ។ បន្ថែមពីនេះទៀតឯឧ.បន្តថា រាល់សំណើបញ្ហាដែល ទទួលបាន ពីប្រជាពល រដ្ឋត្រូវដោះស្រាយជូនដល់ពួកគាត់ ឲ្យបានភ្លាមៗដើម្បីឆ្លើយតបនូវទុ ក្ខកង្វល់របស់ ប្រជាពលរដ្ឋឲ្យបានទាន់ពេលវេលា។ឯឧ.បា នសង្កត់ធ្ងន់ថា ការទទួលបានពាក្យបណ្តឹងនឹង សំណើពីប្រជាពលរដ្ឋហើយពុំបានដោះ ស្រាយភ្លាមៗ ស្មើនឹងការមិនបានបំរើសេវាជូន ប្រជាពលរដ្ឋ ដូច្នេះអាជ្ញាធរខណ្ឌសង្កាត់ត្រូ វតែកែប្រែឥរិយាបទចាត់ទុកប្រជា ពលរដ្ឋជាធំ។
បន្កថែមពីនេះអាជ្ញាររាជធានីត្រៀ មបង្កើតទូរស័ព្ទទាន់ហេតុកាណ៍នៅ គ្រប់សង្កាត់ខណ្ឌ បន្ថែមទៀតដើម្បីធានាបានប្រសិទ្ធភាពក្នុងការដោះស្រាយជូនប្រជាពលរដ្ឋឲ្យបានទាន់ពេលវេលា។
លោកសន ជ័យ អ្នកសម្របសម្រួលបណ្តាញគណនេយ្យភា ពសង្គមបានមានប្រសាសន៍ថា ការបង្កើតប្រអប់គណនេយ្យភាពនេះ គឺជាការល្អ តែថាការដោះស្រាយនិងការឆ្លើយតប របស់អាជ្ញាធរយឹតយ៉ាវ។
លោកលើកទឹកចិត្តឲ្យអាជ្ញាធរខណ្ឌសង្កាត់ដោះស្រាយទុក្ខលំ បាករបស់ប្រជាពលរដ្ឋតាមរយៈប្រអប់គណនេយ្យភាពនេះ គឺការបង្ហាញការយកចិត្តទុកដាក់ ចំពោះសុខទុក្ខប្រជាពលរដ្ឋ ពិសេស បានបង្ហាញអំពីភាពស្អាតស្អំជូនដល់ប្រជាពលរដ្ឋជាម្ចាស់ឆ្នោត ខណៈដែលការបោះឆ្នោតជ្រើសរើសតំណាងរាស្រ្តជិតខិតចូលមកដល់នាឆ្នាំ ២០១៨ ខាងមុខនេះ៕
 
ត្រលប់ក្រោយ >>