ការនាំចេញដំឡូងមីរបស់ប្រទេសថៃធ្លាក់ចុះ ១៦,៤% នៅក្នុងត្រីមាសទី១

 

វិទ្យុជាតិកម្ពុជា កញ្ញា ខៀវ ណាវីន

IMG_2872

IMG_2876

អន្តរជាតិ៖ លោក Poonpong Naiyanapakorn អគ្គនាយកនៃការិយាល័យគោលនយោបាយ និងយុទ្ធសាស្ត្រពាណិជ្ជកម្មរបស់ប្រទេសបាននិយាយថា ក្នុងរយៈពេលបីខែដំបូងនៃឆ្នាំនេះតម្លៃនៃការនាំចេញដំឡូងមី និងផលិតផលដំឡូងមីរបស់ប្រទេសថៃ បានកើនឡើងដល់ ៣៣,២ ពាន់លានបាតធ្លាក់ចុះ ១៦,៤%។ នេះបើយោងតាមការចេញផ្សាយដោយសារព័ត៌មាន Vietnam Plus។ ប្រទេសថៃគឺជាអ្នកនាំចេញផលិតផលដំឡូងមីឈានមុខគេរបស់ពិភពលោក។ ទីផ្សាររបស់ប្រទេសថៃការលក់នាំចេញសកលគឺ ១៨,៧% បន្ទាប់មកគឺវៀតណាម (១០,២%) ឡាវ (៩,៣៧%) សហរដ្ឋអាមេរិក (៥,២៨%) និងចិន (៤,១%)។ ប្រទេសចិននៅតែជាទីផ្សារនាំចេញកំពូលរបស់ប្រទេសថៃសម្រាប់ផលិតផលដំឡូងមី ដែល មានចំនួន ៤៨% នៃចំនួនសរុប។ ទីផ្សារនាំចេញសំខាន់ៗផ្សេងទៀតរួមមាន ឥណ្ឌូនេស៊ី (១២,៨%) ជប៉ុន (៩,៩៩%) តៃវ៉ាន់ (៥,៤៤%) និងម៉ាឡេស៊ី (៣,៧៣%)។ យោងតាមនាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មផ្ទៃក្នុងរបស់ប្រទេសបានឱ្យដឹងថា ប្រទេសថៃត្រូវបានគេព្យាករណ៍ថានឹងផលិតបាន ២៦,៩ លានតោននៃផលិតផលនៅឆ្នាំ២០២៤ ធ្លាក់ចុះ ១២,២%។ ការ ធ្លាក់ ចុះ នេះ គឺ ដោយសារ មេរោគ ដំឡូងមី និង ឥទ្ធិពល នៃ គ្រោះ រាំង ស្ងួត៕

Comments

Related posts