ប្រទេសថៃស្វែងរកអ្នកមានឥទ្ធិពលពីចិន និងដៃគូបច្ចេកវិទ្យា ដើម្បីជួយទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរ

 

វិទ្យុជាតិកម្ពុជា កញ្ញា ខៀវ ណាវីន

b5-11

b6-10
អន្តរជាតិ៖ ប្រទេសថៃកំពុងខិតខំស្តារឡើងវិញនូវឧស្សាហកម្មទេសចរណ៍ដ៏សំខាន់របស់ខ្លួន ដោយមានជំនួយពីអ្នកមានឥទ្ធិពលលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងដៃគូបច្ចេកវិទ្យាសំខាន់ៗពីប្រទេសចិន ដែលជាប្រភពអ្នកទស្សនាដ៏ធំបំផុតទៅកាន់ប្រទេសនេះមុនពេលជំងឺរាតត្បាត។ នេះបើយោងតាមការចេញផ្សាយដោយសារព័ត៌មាន Xinhua។ លោក Chattan Kunjara Na Ayudhya អភិបាលរង TAT បាននិយាយថា អាជ្ញាធរទេសចរណ៍ថៃ (TAT) បានចាប់ដៃគូជាមួយវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមឈានមុខគេរបស់ប្រទេសចិន អ្នកផ្តល់ការទូទាត់តាមទូរស័ព្ទ ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍តាមអ៊ីនធឺណិត និងក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ ដើម្បីបង្ហាញពីភាពទាក់ទាញចម្រុះ និងលើកកម្ពស់ទេសចរណ៍ប្រកបដោយគុណភាពដល់អ្នកដំណើរមកពីប្រទេសចិន។ លោក Chattan បានប្រាប់សន្និសីទសារព័ត៌មានមួយថា TAT កំពុងអនុវត្តគំនិតផ្តួចផ្តើមដើម្បីទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរចិន រួមទាំងការរៀបចំកម្មវិធីបង្ហាញផ្លូវ និងដំណើរកម្សាន្តសម្រាប់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ និងភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ចិន បង្កើតយុទ្ធនាការទីផ្សារគោលដៅនៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមចិន និងការផ្តល់ជូនពិសេសសម្រាប់ភ្ញៀវទេសចរចិន។ លោកបានបន្តថា ប្រទេសថៃបានទទួលភ្ញៀវទេសចរណ៍ជាង ៣,០១ លាននាក់ពីប្រទេសចិនមកទល់ពេលនេះ ដោយលោកបានបន្ថែមថា ចំនួនភ្ញៀវទេសចរចិននឹងកើនឡើងទ្វេដងដែលបានកំណត់គោលដៅពី ៣,៥ លាននាក់ក្នុងឆ្នាំ ២០២៣ ដល់ ៨,២ លាននាក់ក្នុងឆ្នាំ ២០២៤៕

Comments

Related posts